This is our PART 2 DIARY. You may have a look at PART 1 here: Diary of OTOMAN FAMILY 1 HAPPY READING!! MMmmuuuahhh...

Thursday 4 April 2013

FITNESS from HOME - kacang jaaa.. (kalau tak malas laaa...)



What is this??? Apa yang best sampai buat Aku nak 'share' dengan korang sumer??? Sumber perolehan adalah di Insta (IG) couple of days ago. Hamboihhhhh... Bersemanat nampakkkk... *ya ado poyoness lebihhh...* Nampak macam senang, tapi haram tak cuba buat lagiii.. Hekk ehehehekkkkk..

Why???

Satu menatang apa pon Aku tak tau apakemendernya sumer tuh, boleh??? Parahhhhh... Harus la meng-google ya tuan puan sekalian. Tu kan, Aku memang expert beb. Pantas!! Time is gold bebehhh... Kalau tak paham nengok pic sila klik aja text atas tu, link ada sana untuk further info.











































Toh dia aihhh... Simple ja nampaknya kenzzzz... Memanggggg... Tapi kalau dah malas tu takder la maknanya lagikkkk.. Hehehehhh hehehh hehehhh... *macam Aku laaaa..*

Sementara tuh, walaupon hangat-hangat taik ayam pon Aku gagahkan jugak la membuatnyaaa.. Try to make it as routine - daily basis kononnyaaa... Muahahaha hahah hahaaa... Bertambah la penat sehari-hariiii... Adoooiiii... mana tau boleh slim - melimmmmm... Insya-allah... Niat dah adaaa.... 

Rerasa bosan dengan step ni, mudah aja. DI SINI boleh membantu anda. Mohler Kita lakukan ramai-ramai!!! Macam best la pulakkkkk... 




WINK WINK - kenyit mata sebelah


1 comment:

  1. Push ups n crunches tu salo aku buat. Rutin. Tp idok gak kempis perutnye :-P

    ReplyDelete