This is our PART 2 DIARY. You may have a look at PART 1 here: Diary of OTOMAN FAMILY 1 HAPPY READING!! MMmmuuuahhh...

Thursday 25 April 2013

Latest splurgeeeee - Shake n Take


Yeayyyyy!!!! Akhirnya stok dah sampaiiii... Tapi belum resmi sampai ke tangan lagi ahhh.. Ni baru sampai ke tangan kawan-ku ituuu.. Finally bebbb.. Mekasih bebanyak la kawan ku sorang ni. Jauh 'ngoder' nya wehhh.. Dari Singapore tuh!!! Member plak dok Johor.. Ulang-alik ke Singapore carik makan.. Kayo mokcik niehhh... *jels aii tauuuu...*

Al-maklum la semenjak-menjak berjinak ngamalkan pemakanan sihat nih dengan rumpai laut segala, harus carik sesuatu yang praktikal untuk kegunaan sehari-hari. Ye tak??? Shake n Take nih dah lama dalam pasaran kat Malaysia nieh. Tapiiiiiii... Aku tak berkenan tang rege yang kejap mahal kejap murah tu.. Tak 'stendet' langsung!!! Ada tuh RM65 laaa... RM78 laaa... Yang nak dekat sratos pon hader!!! Tu ada yang dah included postage dan ada yang blom... Haishhh!!! Makanya Aku bersabaw je laaaa.. Tunggu 'buah jatuh tergolek' orang kataaa..





And one fine day...





Kawan sendirik posting pasal mender nieh. Blla blaa blaaa kitaorang borak punya borak laa... Ropanya dia beli dari kawan dia kat Singapore tu lahh.. Dalam $15 (Singapore Dollar) tengah promotion kalau tak silap laaa.. Convert tengok??? Dalam rm40++ gitu haaa.. Mana nak dapat??? Ce citer... Ce citerrr... Hahahah hahahaa hahah hahahaa... Pantas aja sroh dia 'hoder' kan ehhh.. Ini link yang dia kasik Qoo10. Cara nak berurusan Aku tak reti. Tapi Aku kira ini sama macam Groupon, Mydeals etc yang hader kat Malaysia ni jugak laaa.. Tapi beza kat sini, korang boleh survey banyak tempat dalam satu link. Lagi senang nak pilihhh... mana lebih murah, cepat-cepat la grab ye tak???

Infact, last few days ada promotion dalam Malaysia jugak. Link apa dah tak hengat tapi rerasanya promo dia dah abes kotttt... RM58 termasok postage ke tidak, kurang pasti pulekkk... Hahahah hahaha hahaaa.. Buat apa nak order lagi??? Sah-sah Aku dah order dulu yang lebih murahhhhh.. Yeaaahhh!!! I am very smart!!!!

Ni pon Aku blom bayar agik ke dia tauuuu... Maybe dia nak tau berapa cahrges delivery tuh nanti kottt??? Tak pon dia memang nak bagi free-free ja kat Aku macam dia bagi Rumpai Laut Sabah tempohari??? Ahaks!!!! Alahaiii Anna oiiiii... Murah la rezeki hangpa nooooo... Rezeki anak-anak hangggg.. Murah rezeki dapat pahala berganda, jadi orang kaya!!! Aminnnn... Jangan lupa Aku yerkkkk.... Ngeeee....

Mekasih skalik agiiii... Sayang ngko!!! Mmmuuuaaahhhh...




No comments:

Post a Comment